Každý podnikatel, který rozšíří svou činnost i do on-line světa bude dříve nebo později potřebovat e-shop. Tam bude prodávat své produkty. Jenže mít e-shop to není jen tak.

Hned na začátku se budete muset rozhodnout, zda mít e-shop na míru nebo si ho jen a pouze pronajímat. Abychom vám rozhodování ulehčili, níže vám nabízíme srovnání těchto dvou možných e-shopových řešení.

E-shop na míru je pro podnikatele ideálním řešením, ale…

Když si podnikatel nechá vytvořit e-shop na míru, nejspíš chce své produkty co možná nejlépe prezentovat. Má přece něco speciálního, tak nač by to schovával mezi šablony open source e-shopů, které jsou sice zdarma, ale z mnoha hledisek nevyhovují?

Také chce mít všechno přehledné a jednoduché, a proto raději investuje do e-shopu na míru. Ten bude maximálně vyhovovat jeho představám, ať už po stránce technické či designové. Jediným problém je, že e-shop na míru něco stojí.

V závislosti na tom, komu práci svěříte se částka pohybuje od několika desetitisíců do statisíců korun. Tolik financí ne každý začínající podnikatel má volně k dispozici, protože musí hodně vkládat do rozjetí svého podnikání.

Proto je e-shop na míru určený podnikatelům, kteří už ze sebe setřásli limity svých podnikatelských začátků a stojí pevně na nohou. E-shop na zakázku je řešením do budoucna. Podnikatel má možnost dále ho rozvíjet a přizpůsobovat svým potřebám. Však do něj také zainvestoval.

Na rozdíl od něj se začínajícím podnikatelům nad takovou částkou protočí panenky. Tolik zkrátka nemají. To však ještě neznamená, že nemohou podnikat. Rozjet svůj e-shop mohou tak, že si jej dočasně pronajmou. Alespoň do té chvíle, než se postaví na vlastní nohy.

Pronájem e-shopu je levným a dočasným řešením

Když na e-shop na míru podnikatel nemá, zbývají mu prakticky už jen dvě možná řešení. Může zkusit eshop zdarma. Na internetu lze různě stáhnout open source e-shopy, které jsou sice velmi levné (platíte jen doménu a hosting), jak se ale později ukáže jsou podnikateli naprosto nepřizpůsobivé. Proto je lepší vyzkoušet pronájem e-shopu.

V něm to funguje následovně. Podnikatel si seženete firmu, která mu pronájem e-shopu zprostředkuje, vymyslí si své vlastní jméno, zadá důležité údaje a prakticky do dvou hodin může začít naskladňovat své produkty. Měsíčně platí fixní částku, která kolikrát obsahuje i zákaznickou podporu.

Pronájem eshopu je tak velice jednoduchým řešením. Jeho nevýhodou je, že podnikatel e-shop nikdy nevlastní a je omezený v možnosti nastavení e-shopu. Zkrátka a dobře podniká, ale svůj e-shop nemá tak vyšperkovaný jako e-shop na míru.

Chcete si pronájem e-shopu nejdřív vyzkoušet? Stačí navštívit stránku www.inshop.cza zde si zřídit demoverzi e-shopu na 60 dní zcela zdarma.

A jaké eshopové řešení si vyberete vy? 

Jsi 474. čtenář tohoto článku. Děkujeme.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail