Jako začínající kapela, herečka, malíř, moderátor nebo jiný talentovaný umělec si většina z vás přeje jednou se tím co vás baví živit. Jak toho dosáhnout? Jednak musíte být dobří. Trénovat a umět lidi nadchnout. Stačí to? Možná sami vidíte kolem sebe, že to nestačí? Potřebujete totiž víc než jen to. Aby vám lidé platili a zvali vás. Potřebují o vás nejdříve vědět. Potřebují vás mít rádi a vy musíte s nimi být pravidelně v kontaktu. Firmy si více než dříve uvědomují, že bez online marketingu, využívání sociálních sítí a bez dobré strategie o zákazníky mohou rychle přijít. Podobné je to u známých osobností nebo lidí z ART oborů. Tam kde máte být sami za sebe a nepracujete například pro někoho jiného, můžete využít sílu internetu a získat tak velké množství příznivců. Jak na to? Určitě byste měli mít své webové stránky. Ty by měly vypadat dobře a neměly by působit amatérsky. Pak je třeba rozmyslet si kolik můžete investovat do marketingu. Už jste jistě investovali do různých pomůcek, nástrojů, školení a kurzů dost peněz. Pokuk však investujete do marketingu tak se vám tato investice vrátí. Je však potřeba vědět jak, kam a kdy? Jsou různé prodejní kanály. Je třeba budovat sebe nebo vaši partu jako „značku“. Mít corporate identity. PR a vědět kdo je vaše cílová skupina. Zdá se vám, že to je jen pro obchodní svět? Jste na omylu. Právě toto vás dělí od profesionální dráhy. Samozřejmě najmout si agenturu a platit ji desetitisíce nebo statisíce je finančně náročné. Spoustu věcí si totiž dokážete dělat sami. Jen nevíte kde začít a neznáte základní principy. Proto je tu UxaM.cz. Jde o tvorbu analýzy a strategie marketingu. Jde o jednorázovou akci, kde získáte hlavní návrhy na dobře udělaný web, správně definovanou cílovou skupinu a marketingovou strategii pro další období. Pak bude na vás abyste vše uvedli do praxe. Lidé o vás začnou číst, slyšet, vidět. Je to možné aniž byste museli být v televizi nebo v rádiu. Jde to poměrně levně. Je třeba být ochotný udělat něco navíc než jen věnovat se svému oboru. Musíte jej umět prodat.

Jsi 2587. čtenář tohoto článku. Děkujeme.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail