Warning: Undefined array key "a" in /data/web/virtuals/119050/virtual/www/wp-content/plugins/podclankova-inzerce/gateway.php on line 2

Když se řekne reklamní předměty, většina z nás si vybaví jednoduché propisky, které se občas hodí, ale většinou se jich rychle zbavíme. Na druhou stranu existují předměty, které na sebe berou až podobu uměleckého díla. Nevěříte?

Primárním účelem reklamních předmětů s potiskem je zviditelnit společnost, která tyto předměty nechala vyrobit. To pravděpodobně napadne každého z nás. Nicméně jakým způsobem to dotyčná společnost nechá udělat, je již jiná věc.

Rozdávací reklamní předměty

Když se setkáme s propagačními předměty, většinou jde o věci, které se označují jako rozdávací. Firmy je objednávají po tisících s cílem rozdat je co největšímu počtu lidí. Právě do této kategorie spadají reklamní tužky, propisovačky, bonbony a další drobnosti, které firmy dávají lidem prakticky na potkání.

Umělecká hodnota těchto předmětů je zcela pochopitelně minimální, oku může maximálně lahodit umělecky stylizované logo či název společnosti na reklamním předmětu.

Unikátní reklamní předměty

Právě v této kategorii se mohou skrývat umělecké perly, které společnosti nechávají vytvořit proto, aby potěšily své náročné klienty či odměnily zaměstnance. Nejjednodušší variantou je vzít již existující dražší reklamní předmět a na něj opět pouze natisknout logo. Nicméně v poslední době se rozšiřují dekorační předměty či přímo výrobky, kterým nelze upřít jistou minimálně estetickou hodnotu.

Jedním z důvodů jsou nové technologie výroby. Například pomocí gravírování vznikají reklamní předměty, které vypadají opravdu krásně a svým způsobem jsou i originály. Další možností jsou pak reklamní předměty vzniklé kompletně podle návrhu společnosti nesoucí její unikátní znaky. Tímto způsobem mohou vzniknout například reklamní USB v libovolném tvaru.

Nové technologie při výrobě reklamních předmětů dovolují vytvořit výsledky, které oku lahodí. Stále nejde o umělecká díla v pravém slova smyslu, nicméně od původně velmi rozšířených reklamních propisek jde o velký posun.

Jsi 2820. čtenář tohoto článku. Děkujeme.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail