Warning: Undefined array key "a" in /data/web/virtuals/119050/virtual/www/wp-content/plugins/podclankova-inzerce/gateway.php on line 2

Pro každou větší či menší firmu jsou eventy důležité. pod anglickým slovem event se skrývají různé akce a události, kterou firmy provázejí. Ať už se jedná o různé konference, prezentace, cestovní roadshow, večírky či teambuilding, ať už je záměrem prezentace firmy ke klientům nebo stmelení pracovního kolektivu, vždy jde o důležitou událost. Je proto velká škoda, když firma organizaci řeší svépomocí a zaměstnanci díky práci navíc jsou z celé akce otrávení a toto „nutné zlo“ pak mnohdy působí kontraproduktivně. Z každé takové události by měli těžit kromě vedení firmy také všichni zaměstnanci, na které pak povedený event působí jako další benefit upevňující jejich vztah k firmě.

Jak ale zorganizovat firemní event, kde si by užívali i zaměstnanci a nebylo při tom zatíženi organizačními břemeny? Právě proto, že se podobné požadavky objevovaly často, vznikly různé více či méně specializované agentury. Jde o firmy, které ve své specializaci mají zajišťování eventů všeho druhu. Svěřit organizaci odborníkům má hned dvě výhody. v první řadě spokojení zaměstnanci, kteří si mohou event bezstarostně užít a pozitivně tak působit na ostatní zúčastněné. Druhá výhody vyplývá z toho, že když si vyberete zaběhlou agenturu, která má již nějaké eventy za sebou, minimalizuje se riziko podcenění organizace na naprosté minimum. Specialista nezapomene na žádnou potřebnou věc, navazující procesy a do organizace vloží své zkušenosti. Prostě věci, které od zaměstnance specializujícího se na jiné činnosti nelze očekávat, čímž zvyšuje riziko organizačních trhlin v nejhorších případech i existenčního ohrožení celého eventu.

Dalo by se říci, že čím delší působnost na trhu, tím více zkušeností. Například event agentura Benchmarkevents je na trhu již 10 let a kromě eventů a teambildingu zajišťuje i vlastní hostesky. Hostesky pečlivě vybírají a ručí za jejich profesionalitu. Asi každý z vlastní zkušenosti ví, že hosteska není jen o líbivém vzhledu – aby nedošlo k faux pas, měla by hosteska samostatně řešit nenadálé problémy i nečekané situace a přitom si vždy zachovávají dekórum a úsměv na tváři. Kvalitní hostesky v Praze jsou dost žádaným zbožím a málokterá firma se může zaručit za vlastní profesionálky.

Jsi 5977. čtenář tohoto článku. Děkujeme.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail